Robbin

Review MF10, voucher

Beste,

Enkele dagen geleden kreeg ik de melding in de app (systeemberichten) om een review te schrijven op de website van Dreame over mijn MF10. Hiervan moest je bewijs mailen + aankoopbon van de MF10 die je bezit om zo een voucher van €30 te ontvangen.

Ik heb dit gedaan en nu krijg ik als reactie van Dreame/managmentteam dat deze actie niet is opgenomen voor de Benelux-regio?!
Waar slaat dit op?

Er staan ten eerste nergens Faq's over uitsluitende landen (waarom zou dit zelfs bestaan) en ten tweede, voor de A2 schreef ik een tijd terug ook een review en dit was wel in orde.
Ten derde, er staat op mijn profiel toch duidelijk dat mijn regio Belgie is, waarom dan deze uitnodiging sturen als je achteraf toch niks wil geven.

Deze service is dus erg slecht en misleidend te noemen. Persoonlijk plaats ik zoiets liever niet online maar zo zal het misschien wel tot een oplossing komen.
Ik plaats nog een foto van het systeembericht (meer info/regels zijn er dus niet).

Mvg en alvast bedankt voor de rechtzetting,

Robbin

@Dreame Forum  @Dreame France  @Dreame Support FR
Vous devez vous connecter pour répondre. Connexion | Register

4 Commentaire

Saf 1 étage
Beste,

Na bevestiging bij het verantwoordelijke team kunnen wij bevestigen dat deze actie niet van toepassing was op België. Onze oprechte excuses voor de verwarring en teleurstelling die hierdoor zijn ontstaan.

Wij hebben uw situatie en opmerkingen inmiddels doorgegeven aan het betreffende team. Zij zullen uw dossier verder bekijken en zo snel mogelijk een passende oplossing proberen te vinden. Zodra er een update beschikbaar is, wordt u hierover per e-mail geïnformeerd.

Mocht u niet tevreden zijn met het voorgestelde vervolg, dan kunt u altijd opnieuw contact met ons opnemen. Wij zullen ons best blijven doen om u verder te helpen.

Bedankt voor uw begrip en geduld.
Robbin 3 étage Auteur du sujet
Jullie hebben al een antwoord gegeven en €20 aangeboden. Mij kan het echter niet schelen of de Benelux telt of niet telt.Jullie verspreiden misleidende informatie, daar gaat het om!Als ik mijn landinstelling naar Nederland plaats heb ik ook deze melding ontvangen. Dus ook daar gaan jullie plots weigeren om de vouchers te geven ondanks klanten reviews schrijven?Kortom, zeer misleidende communicatie van jullie. €20 niet mee akkoord, enkel de beloofde €30!Laat dit direct een les zijn voor de toekomst voordat jullie dingen beloven en niet nakomen.

Wat is de reden dat Benelux-klanten géén recht hebben --> discriminatie??? 🙄@Dreame Support FR Dernière modification par Robbin le 29-8-2026 12:31 Dernière modification par Robbin le 29-8-2026 12:31

Dernière modification par Robbin le 29-8-2026 12:32
Beste,

Wij begrijpen uw frustratie en bieden onze oprechte excuses aan voor de verwarring die deze communicatie heeft veroorzaakt.

Wij willen graag benadrukken dat dit niet bedoeld is als discriminatie. Sommige promoties en aanbiedingen kunnen per land of regio verschillen, maar wij begrijpen dat de informatie die u heeft ontvangen tot andere verwachtingen heeft geleid. Dat spijt ons oprecht.

Omdat uw situatie specifiek is, willen wij uw dossier graag verder bekijken en persoonlijk opvolgen. Daarom nemen wij via privébericht verder contact met u op om samen naar een passende oplossing te zoeken.
UID:BS483132 BE
  • 34Messages
  • 0Amis

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Réponse rapide Retour en haut Retourner à la liste