Juliette 🦉

[L10s Pro Gen3] Robert: van grote twijfel naar Dreame-fan forever!

Maak kennis met Robert, onze Dreame L10s Ultra Gen 3! 🤍

Jarenlang was ik een overtuigde iRobot-fan. Ik dacht oprecht dat niets beter kon en stond dan ook heel sceptisch tegenover Dreame. Tot de stiefzus van mijn partner ons liet zien wat haar Dreame allemaal deed.

We waagden de overstap en ik moest mijn mening volledig herzien. Voor een verrassend toegankelijke prijs kregen we alles wat we nodig hadden — en zelfs veel meer mogelijkheden dan we bij andere toestellen hadden ontdekt.

Al lachend noemden we hem “Robert”. Die naam bleef onmiddellijk hangen. Niemand vraagt hier nog of de robotstofzuiger aanstaat. Bij ons klinkt het:

“Doe je Robert draaien?”
“Heb je Robert aangezet?”
“Vergeet Robert niet, hè!” 😄

Ons enthousiasme werkte aanstekelijk. Na ons kochten ook de beste vriend van mijn partner, twee collega’s uit haar nachtteam in de zorg en mijn zus een Dreame. Zo begon de bal te rollen en ontstond er rondom ons stilaan een echte Dreame-familie.

Met twee kinderen en een druk gezinsleven is Robert ondertussen onmisbaar. Hij stofzuigt, dweilt, reinigt zichzelf en geeft ons vooral iets heel waardevols terug: meer tijd voor elkaar.

Van sceptische iRobot-fan naar iemand die Dreame bij familie, vrienden en collega’s aanbeveelt. Wat begon met twijfel, eindigde met onze vaste herinnering:

“Vergeet Robert niet, hè!”

Wij zijn fan for ever! 🤍

#MeetMyDreame #MijnDreame #DreameFamily
Vous devez vous connecter pour répondre. Connexion | Register

1 Commentaire

Saf 1 étage
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
UID:GQ501416 BE
  • 2Messages
  • 0Amis

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Réponse rapide Retour en haut Retourner à la liste