Robbin

[X60 Pro Ultra Complete] Watertank verliest water

Heeft nog iemand dit probleem met de X60 Pro Ultra (of andere modellen)? De schoonwatertank verliest bij elke dweilbeurt meerdere druppels en soms kleine plasjes water. Dit is al sinds de eerste keren gebruik. Het rubber is gecontroleerd en hier zit geen vuil of kalk tussen. Het lijkt alsof de tank niet perfect vacuum trekt bij het aanzuigen van het water, of dat de tank niet perfect overeenkomt met de basis. Valt dit op te lossen met een nieuwe tank, de vuilwatertank is geen probleem dus de fout lijkt niet in de basis te zitten. Hem retourneren voor dit kleine probleem is een heel gedoe, vandaar de vraag.
Bedankt
Vous devez vous connecter pour répondre. Connexion | Register

4 Commentaire

Aubrbs 1 étage
Hallo,

Door het afdichtingsontwerp van het schoonwatertankje is het normaal dat er bij het optillen een kleine hoeveelheid water achterblijft. Door het vacuümeffect kan er wat water rond de aansluiting blijven zitten.

Maak u geen zorgen: het basisstation is waterdicht ontworpen. Als er iets meer restwater vrijkomt, wordt dit via de interne leidingen naar de wasbak afgevoerd en opgevangen. Dit heeft geen invloed op de normale werking van het apparaat.
Robbin 3 étage Auteur du sujet
Het waterverlies is niet wanneer ik de tank optil. Dit is tijdens het dweilproces wanneer het water wordt opgezogen van de tank naar de robot. Bij onze X50 is dit niet dus dit lijkt me toch niet bepaald normaal. Als ik dit navraag aan het aftersales team en de winkel waar ik deze kocht zeggen hun om te retourneren. Maar volgens mij zit er gewoon een kleine fout op de clean watertank en kan het met een nieuwe tank opgelost worden. Dit zou toch veel gedoe besparen voor mij en jullie. De robot zelf werkt namelijk perfect. Hopelijk kunt u zo de oplossing bieden, vriendelijk bedankt
Hallo,

Als dit inderdaad het geval is, dan wijst dit normaal gesproken op een afwijking. Aangezien de afdichtring zich alleen in het basisstation bevindt en niet op de schoonwatertank zelf, is de kans groot dat het vervangen van de watertank dit probleem niet volledig zal oplossen.

U kunt echter alsnog contact opnemen met het aftersales team of de verkoper om te vragen of zij een nieuwe schoonwatertank kunnen toesturen, zodat u dit kunt testen.

Hopelijk helpt dit verder, bedankt voor uw begrip!
29-6-2026 02:41 FR Traduire
UID:BS483132 BE
  • 15Messages
  • 0Amis

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Réponse rapide Retour en haut Retourner à la liste