HC676994

Loop returning to the dock to charge

Mijn Dreame l10s ultra pro heath begrijpt (sinds ik heb goes heb gereinigd heb - ironie o ironie) niet meer dat hij in zijn docking station zit. Hij zegt ‘ returning to the dock to charge’, gaat het station in en ik hoor hem klikken maar gaat hij er terug uit met opnieuw ‘returning to the dock to charge’. Telkens opnieuw tot hij plat is. Ik heb de metalen contactpunten al opnieuw gereinigd. Factory settings gereset. Niets werkt . Het stomste is dat hij wel stroom krijgt want als ik hem manueel terug in het station zet (nu hij < 1% heeft) dan activeert hij zich ook (dus hij maakt contact) maar ook dan doet hij hetzelfde. Help!! . Ps Video opladen lukt overigens niet
Vous devez vous connecter pour répondre. Connexion | Register

3 Commentaire

Hallo,

Heeft u de robot met water schoongemaakt? Heeft u ook de laadcontacten van de robot met water gereinigd?

Wij raden u aan om te controleren of er stof of waterresten aanwezig zijn op de laadcontacten van zowel de robot als het laadstation. Indien dit het geval is, maak deze dan zorgvuldig schoon met een droge doek en controleer of het probleem daarmee is opgelost.

Als het probleem blijft bestaan, verzoeken wij u om een video naar onze aftersales‑e-mail te sturen, zodat wij u verder kunnen helpen met een meer gedetailleerde analyse.

E-mail: aftersales@dreame.tech
HC676994 2 étage Auteur du sujet
Bonjour , entre-temps mon appareil fonctionne à nouveau. Je pense en effet qu’il y avait du liquide quelque part suite à ma première action de nettoyage. Merci beaucoup pour cette réponse
De rien, nous sommes ravis d’apprendre que votre problème a été résolu ! 😊
27-5-2026 07:04 FR Traduire
UID:HC676994 BE
  • 2Messages
  • 0Amis

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Réponse rapide Retour en haut Retourner à la liste