YN383539

Dream aqua 10 ultra roller compleet

Ik heb een dream aangekocht maar op een of andere manier kan hij de opdracht nooit gelijk uitvoeren. Hij doet het altijd in een andere tijdspanne en altijd in een kronkel rijparcours.
Nooit rechtlijnig. De tafels worden nooit verplaatst. Alles staat altijd gelijk.
Ook heb ik sterk de indruk dat hij geen kuisproduct tank a gebruikt en ook geen product uit tank b.
Kan er mij iemand helpen hoe ik dit kan verhelpen.
Momenteel doet hij niet wat hij moet.
Vous devez vous connecter pour répondre. Connexion | Register

1 Commentaire

Hallo,

Met betrekking tot het probleem dat u noemde over het onregelmatige schoonmaaktraject: zou u een screenshot van het schoonmaaktraject kunnen sturen zodat wij dit verder kunnen analyseren? Gebruikt u de CleanGenius-modus of een aangepaste schoonmaakmodus?

Controleer daarnaast alstublieft de volgende punten:  
1. Of er vuil of haren rond de hoofdwielen gewikkeld zijn; indien ja, maak deze dan schoon.  
2. Of de LDS-lasersensor stofvrij is en of deze vrij kan draaien.

Wat betreft het probleem dat het reinigingsmiddel mogelijk niet wordt gebruikt: nadat de dweil in het basisstation is gereinigd, kunt u het vuilewaterreservoir eruit halen en voorzichtig schudden om te zien of er schuim ontstaat. Als er schuim zichtbaar is, betekent dit dat het reinigingsmiddel correct wordt gebruikt. Als er geen schuim is, raden wij u aan contact op te nemen met de klantenservice voor verdere ondersteuning.

Gratis servicenummer:
0800 15276
(Maandag–Zondag
9:00–18:00 uur)
E-mail:
support.benelux@dreame.tech

UID:YN383539 BE
  • 1Messages
  • 0Amis
Politique de confidentialité|Conditions d'utilisation|Politique de cookies

© 2025 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Réponse rapide Retour en haut Retourner à la liste